MAJ 1.60

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MAJ 1.60

Message par lebarjo le Mar 22 Sep - 20:32

Salut à tous,

Aujourd'hui je viens vous apporter quelques informations concernant la mise à jour 1.60 ainsi que le contenu téléchargeable

Pour
commencer, Cindy Bowens, la community manager chez Sony Computer
Entertainment America (SCEA) nous avait promis (lundi passé) qu'elle
posterait un message cette semaine avec les détails de la mise à jour
1.60 voir même une vidéo du contenu téléchargeable !

Malheureusement, la semaine étant passée, Cindy Bowens n'a pu récupérer toutes les informations qu'elle nous avait promis...

Cependant,
nous apprenons que la mise à jour 1.60 ainsi que le contenu
téléchargeable n'est pas au point de sortir prochainement et que
l'équipe de développeurs s'excuse d'avoir donner de faux espoirs
concernant la date de sortie qui était normalement prévue pour la fin
de l'été et que dorénavant ils ne donneront aucune autre information
concernant cette mise à jour 1.60 et DLC, ni aucune date temps qu'ils
ne sont pas sûr à 100% !

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Re: MAJ 1.60

Message par Razmoo le Mar 22 Sep - 20:40

Elle est con cette Cindy

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Re: MAJ 1.60

Message par hystare le Mar 22 Sep - 20:54

Blonde peut etre :p
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Re: MAJ 1.60

Message par lebarjo le Mar 22 Sep - 21:36

hystare a écrit:Blonde peut etre :p

Toutes les blondes ne sont pas connes :p

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Re: MAJ 1.60

Message par hystare le Mar 22 Sep - 21:46

Je ne pensent pas avoir dit "toute" lol
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Re: MAJ 1.60

Message par lebarjo le Mar 22 Sep - 22:22

Tu n aurais pas dut dire Blonde Very Happy
Surtout que la Cindy est Brune Neutral

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Re: MAJ 1.60

Message par Teddiz le Mar 22 Sep - 22:38

De toute façon quand tu t'appelles Cindy t'es forcémment conne
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Re: MAJ 1.60

Message par Razmoo le Mar 22 Sep - 22:57

Teddiz a écrit:De toute façon quand tu t'appelles Cindy t'es forcémment conne

mdrrr ca va je connais pas de Cindy

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Re: MAJ 1.60

Message par hystare le Mer 23 Sep - 0:04

Moi j'en connais et elle ne sont pas comme notre chere américaine.
Pour en revenir a la M.A.J je pense qu'elle n'arrivera pas avant les fête de noel. J'espere me trompé.
J'attend plus les nouvelles maps que le reste.
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Re: MAJ 1.60

Message par Razmoo le Mer 23 Sep - 18:31

Pareil je veux les nouvelles maps c'est tout histoire de changer un peu ....et de mettre un peu du neuf dans ce jeu

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Re: MAJ 1.60

Message par Voldo le Mer 23 Sep - 18:40

C'est vraiment des guignols chez Slant Six scratch

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Re: MAJ 1.60

Message par lebarjo le Lun 5 Oct - 18:45

We are working hard on Patch 1.60 and we are really excited about it. After the patch is released, it will soon be followed by the promised DLC pack that you have been waiting for! We know how badly you want to get your hands on that and we are looking forward to getting it to you!

As we have mentioned before, Patch 1.60 will contain some free DLC which will be available to everyone. Today, we want to share with you a screenshot from it, giving you a sneak peak at the Italian COMSUBIN Special Forces. In this shot, you can see their new combat camo and their new primary weapon, the SPAS-15. Also shown is the AK-74 which will be available to everyone.



We thank you for your patience as we finish the patch and DLC. We will be releasing more information on both in the coming weeks!

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Re: MAJ 1.60

Message par Razmoo le Lun 5 Oct - 19:31

Super le screenshot, on en a rien à secouer ..genre ca nous fait attendre ...une chose que j'ai envie de faire c'est de tirer dans les bidons derrière et de me faire 4 team kill ............. Evil or Very Mad

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Re: MAJ 1.60

Message par lebarjo le Lun 5 Oct - 19:34

MDR en tout cas c'est un screenshot de fallen et pas d'une nouvelle map Very Happy

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Re: MAJ 1.60

Message par Razmoo le Lun 5 Oct - 19:56

Je prefèrerais qu'ils travaillent sur les maps que sur les tenues et/ou armes en tout cas Exclamation

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Re: MAJ 1.60

Message par Voldo le Lun 5 Oct - 21:05

Ils se foutent de nous? Very Happy

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Re: MAJ 1.60

Message par hystare le Ven 9 Oct - 0:18

NEWS:

Infos Patch 1.60 - 2ème partie
Posté par Équipe en ligne SOCOM: Confrontation
La semaine dernière, nous vous avons montré un aperçu des forces spéciales italiennes du COMSUBIN, ainsi que quelques armes du DLC gratuit inclus dans le patch 1.60. Ajourd'hui, il est plus que normal que nous vous montrions l'autre faction : le KCT néerlandais !



Sur cette image, vous pouvez voir leur nouvelle arme exclusive, le fusil d'assaut 417. Vous pouvez également voir l'AK-74 et le SR-25, qui seront accessibles à tous les commandos.

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Re: MAJ 1.60

Message par hystare le Jeu 10 Déc - 4:00

1.60 disponible jeudi 10 décembre 2010 Wink

socom.com
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Re: MAJ 1.60

Message par Tiduss le Jeu 10 Déc - 13:09

Smile
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Re: MAJ 1.60

Message par lebarjo le Jeu 10 Déc - 13:09

Enfin .....

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Re: MAJ 1.60

Message par Taaank le Jeu 10 Déc - 15:32

Je viens de faire la MAJ, environ 10 min pour 650mb



Ya 6 nouveaux Trophées (3 bronzes, 2 argents, 1 or) en rapport avec Cold Front
- Faire des frags avec les nouvelles armes, jouer sur les nouvelles cartes... etc.
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Re: MAJ 1.60

Message par lebarjo le Jeu 10 Déc - 20:35

We are happy to announce that Patch 1.6 will be available for download tomorrow, December 10th at 2am PST (5am EST, 4am CST, 3am MST, 10am GMT, 7pm JST). Please note that the server will not be available during the update but should be available within 1 hour of the release time.

This highly anticipated patch contains a number of updates as well as free downloadable content! In preparation for the upcoming Cold Front DLC, Patch 1.60 provides players with new content and feature updates that include new Special Forces complete with their own unique weapons as well as new primary weapons that will be immediately accessible to all players. In addition to this new content, further optimizations, enhancements and fixes have been added. The highlights of the new content and fixes are detailed below:

New Special Forces

The Dutch KCT and the Italian COMSUBIN Special Forces teams are featured in this update. Each Force is provided with two new heads, adding to the existing pool of selectable Special Forces heads. Additionally, they each get a light, medium and heavy variant of their own torso and legs as with other Special Forces and they each have their own Special Force-specific camouflage patterns and headgear. New voice-overs have been added for the new Special Forces characters as well.

New Weapons

Two new primary weapons will be immediately accessible to players who select to play as the new Special Forces: the 417 assault rifle for the Dutch KCT and the SPAS-15 shotgun for the Italian COMSUBIN Special Forces. In addition, four new weapons will be available to all players regardless of assigned Special Force: the 9mm Sub and M82A1A for the Mercenaries and the AK-74 and SR-25 for the Commandos.

Crashes, Freezes and Hangs Fixed

* Fixed an issue in which players were being booted out of the game to the XMB while loading into and during gameplay.
* Fixed an issue in which a player crashed when issuing specific commands/taunts at the end of a round.
* Fixed a hang that occurred when attempting to join a Completed Ladder match.

General Gameplay Updates

* In Extraction and Escort game modes, rounds no longer end while the Extraction/Escort Timer is counting down and the Game Timer reaches 0:00.
* Fixed an issue in which players couldn’t throw Grenades if they fell a certain distance while throwing Grenades and having Grenades equipped in both Gear slots.
* Fixed an issue that allowed players to fire the M16A4 as a fully automatic weapon.
* Prohibited players from floating in the air above the level boundaries.
* Hostages will no longer sometimes appear invisible to players that Late Joined a game.
* The effects of the Mark 141 will no longer carry over from one round to the next.
* Fixed an issue in which a player would sometimes load into the game a few seconds before other players.
* Fixed an issue where multiple players could receive credit for capturing the same control point.
* Fixed the rare occurrence of a flashing blue Satchel Charge.
* Added the ability for players to walk over shin height objects without getting stuck and having to jump.
* Improved the ability to shoot over railings and out windows.

User Interface

* New Loading Screens referencing the Map and Game Mode being played have been added.
* DLC items now appear in the game grayed-out with Shopping Cart icons designating that you must have the DLC in order to access these items.
* Added a new Brazilian Channel to the list of available Channels.
* Added 4 new Global Channels: Global North America, Global Korea, Global Japan, Global Europe.
* Searching for a game in Quick Match will now continually search for matches until one has been found without timing out.
* In Quick Match, a Cancel option has been added to stop searching for matches at any time.
* Matches created in Quick Match are now completely randomized from the full pool of maps and game modes and are significantly more likely to select the Day version of the map.
* Medley matches are now completely randomized from the full pool of maps and game modes and are significantly more likely to select the Day version of the map.
* Made some existing clan colors unique to the U.S. Navy SEALs Special Forces.
* Removing players from your Tournament team no longer removes those players from the Tournament.
* Fixed an issue to allow players in Standard Definition to access the Invite Friends screen for Tournaments.
* Clans that leave a Ladder can no longer be challenged.
* Character models in the Armory will no longer slide off of the screen.
* Fixed an issue where the Primary Weapon icon in the HUD would appear distorted when joining a game.
* Multiple selection icons will no longer sometimes appear in the Region screen.
* Backing out of the Tournament Sign Up screen no longer results in a blank Day View screen.
* Adjusted the Headset Volume sliders in the Pre-Game Lobby and in-game Pause Menu to allow more variation in volume.

Weapon Updates & Fixes

* M87ELR has been augmented to use .50 cal rounds.
* Shotguns now do less damage at long range but slightly more damage at close range.
* Grenade Launchers and Rocket Launchers have significantly less fire delay.
* Grenade Launcher ammo explosions have a slightly larger blast radius.
* Slightly increased the accuracy of the M16A4.
* Slightly increased Grenade encumbrance.
* Slightly reduced the fire rate of the DE .50.
* Weapon stat values updated to reflect new and upcoming weaponry.
* C4 will now chain-react when they explode.
* Grenade Launcher ammo will no longer pass through players.
* Slightly increased encumbrance for all Grenade Launchers and their ammunition.

Crossroads

* Players will no longer get stuck when going Prone near some vehicles.
* Players can no longer get stuck in the Lion statue.
* Fixed some issues pertaining to the Classic Camera clipping through walls.
* Decreased Control Point capture distance to prevent capturing points from a further distance in respect to other maps.
* Hostages will no longer get stuck on concrete barriers in the Extraction zones.
* Improved AI paths for Hostages in Extraction and Escort modes.

Quarantine

* Fixed multiple issues involving the dropping out of the Dome graphics.
* Fixed an issue in which Commandos were able to bypass a Breach Wall in the Dome without using C4.
* Prevented players from getting stuck on various props in the Mercenary spawn area.
* Decreased Control Point capture distance to prevent players from throwing Flares over the edges of buildings and railings.
* Improved AI paths for Hostages in Extraction and Escort modes.

Fallen

* Players will no longer get stuck while trying to move through holes in the stone walls.
* Improved AI paths for Hostages in Extraction and Escort modes.

Kasbah

* Added collision to the short walls to prevent players from passing through them.
* Improved AI paths for Hostages in Extraction and Escort modes.

Urban Wasteland

* Fixed some issues where players would get stuck while moving in prone next to certain vehicles.
* Fixed an issue where the wall graphics in the parking lot would drop out and allow players to see outside of the level.
* Improved AI paths for Hostages in Extraction and Escort modes.

FrostFire

* Removed a piece of invisible collision in the computer room.
* Improved AI paths for Extraction and Escort modes.

Desert Glory

* Changed Mercenary bomb site to ammunition crates to become consistent with other maps.
* Added a new AI path for Hostages to use the Breach Wall route once destroyed.
* Decreased Control Point capture distance to prevent players from throwing Flares over the edges of buildings and railings.
* Improved AI paths for Extraction and Escort modes.

A savoir que le pack cold front n'est pas encore sortis , donc tous les ajouts d arme et d'unité ne sont pas utilisablent encore Smile

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Re: MAJ 1.60

Message par Taaank le Jeu 10 Déc - 21:07

Certains armes si, car il n'y a a que quelques unes de payantes.

J'ai pu essayée une certaine "417" qui ressemble fort au M4A1, j'ai bien aimé =)



à noté qu'il y a des petits bug d'affiche avec les nouveaux visages Commando lorsque l'on porte un bandana des SAS : le nez et les joues passent à travers Shocked
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Re: MAJ 1.60

Message par Taaank le Jeu 10 Déc - 21:16

We also have some big news on the SOCOM Confrontation ‘Cold Front’ DLC Pack. To begin with, we now have an official release date: December 17th on the PlayStation Network. We want to make sure that you’re able to spend the holiday break playing ‘Cold Front’. In addition, the special $9.99 pricing will now be available from launch through Sunday, December 20.

Donc l'add-on Cold Front sort le 17 décembre, de plus le prix spécial (c'est combien en euro déjà?) sera valable de la sortie, jusqu'au 20. Après ça, c'est plein pot pour les retardataires ^^




J'ai aussi pu voir qu'en plus des Pays-Bas et des Italiens (déjà dispo avec la 1.60) il y a les commando Russes, mais ils ne seront selectionable qu'à la sortie de Cold Front.

Voila voilou.
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Re: MAJ 1.60

Message par hystare le Jeu 10 Déc - 22:25

J'espere que ma CB, va fonctionné avec mon compte us. Puis je sent bien le 9$99 se tranformé en 9€99.
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